Pomoc

Jak robić zakupy w  LensTown.pl

 

1. Zakupów w sklepie internetowym LensTown.pl mogą dokonywać Państwo przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.
 
2. Interesujący Państwa produkt można odnaleźć na kilka sposobów:
- korzystając z wyszukiwarki na górze strony głownej sklepu, w której mogą Państwo wpisać nazwę szukanego produktu lub nazwę producenta.
- używając menu w górnym panelu strony głównej wybierając jedną z dwunastu kategorii.

3. Nasz sklep oferuje Państwu dwie możliwośći dokonywania zakupów, mogą Państwo użyć opcji zalogowania się lub też każdorazowo wypełniać formularz danych bilingowych. Aby się zarejestrować należy kliknąć link "zarejestruj się” w prawym, górnym rogu strony głównej.
Rejestracja polega na podaniu loginu i hasła, a następnie wypełnieniu formularza „dane bilingowe”. Opcja ta ułatwi Państwu w przyszłości zakupy w naszym sklepie, gdyż nie będzie juz konieczności każdorazowego wpisywania swoich danych.
 
4. Po wybraniu interesującego Państwa produktu nalezy kliknąć w symbol koszyka. Następnie można kontynuować zakupy lub przejść do realizacji zamówienia. Następnie należy wypełnić formularz „dane bilingowe” (chyba, że wcześniej skorzystali Państwo z opcji zalogowania się, wówczas po podaniu loginu i hasła dane pojawią się automatycznie). Prosimy o bardzo uważne wypełnianie formularza, co pozwoli uniknąć błedów w dostarczaniu zamówienia. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność wpisywanego adresu e-mail oraz o podawanie numeru telefonu, co ułatwi naszym pracownikom kontakt z Państwem.
 
5. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo e-mail zwrotny ( na adres podany w formularzu). Należy potwierdzić zamówienie, klikając w link znajdujący się w wiadomości zwrotnej. W trakcie realizacji zamówienia mogą Państwo kontrolować jego status poprzez kliknięcie w drugi link znajdujący się w e-mailu zwrotnym. W sytuacji, kiedy po złożeniu zamówienia nie otrzymają Państwo wiadomości z potwierdzeniem, prosimy o kontakt e-mailowy biuro@LensTown.pl.
 
6. Realizacja zamówienia trwa zwykle od 3 do 7 dni, a informacja o dacie wysłania paczki pojawia się w szczególowych danych dotyczących Państwa transakcji (dostępnych po kliknięciu w link wymieniony w punkcie 5). W przypadku, gdyby pomimo wysłania paczki nie otrzymali Państwo przesyłki lub awiza prosimy o kontakt e-mailowy biuro@LensTown.pl lub telefoniczny pod numerem podanym na stronie głownej.
 
7. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt, chętnie udzielimy odpowiedzi na Państwa pytania.

 

Zapraszamy!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

drukuj stronę

Skontaktuj się z nami

Jeżeli masz pytania zadzwoń lub napisz maila odpowiemy na każde Twoje pytanie strona kontaktowa

Nasze Bestsellery

Acuvue Advance z Hydraclear™ Nowe rewolucyjne soczewki kontaktow
Cena: 59.54 zł
Płyn do pielegnacji soczewek Horien™  Multi-Purpose Solutio
Cena: 15.14 zł
Soczewki 1-Day Acuvue Moist™ Jednodniowe soczewki kontaktowe to
Cena: 55.00 zł
zobacz wszystkie bestsellery

Newsletter

Zapisz się na newsletter

Usuń Dodaj

Płatności

oprogramowanie
sklepy internetowe
Sklepy internetowe